Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

... Bože co jsem komu udělal

Že musím trpět pod jhem , který mi byl zvolen a musím snášet utrpení, které je na mne kladeno v důsledku nepochopení podstaty řešení COVID.

Včera večer jsem se svou dcerou , které je čtrnáct let řešil její problém, že bez PCR testu nemůže jít do soukromé angličtiny, která není školou ale službou. Takže její učitel angličtiny – rodilý mluvčí z důvodu toho, že dcera je v rámci povinné školní docházky opakovaně testována a to bez jakéhokoliv pardonu a on je službou musí se řídit nařízením, které nedává smysl a nemůže učit, pokud se nenecháte testovat. Jsem z Olomouce a tady mám teď COVIDu dosti, tak jako zde máme i několik  programů testování, protože v Olomouci jsou nejméně dva odborné týmy, které se testováním na celostátní úrovní nejen baví, ale ho i provozují a zjevně se tou činností i dobře živí.

Každý se nějak živíme a tedy nepovažuji za nic nepřístojného, když někdo něco umí a navíc je po tom poptávka a on je schopen pokrýt toto nabídkou- samozřejmě s vidinou zisku. Já taky se živím obchodem a prodávám kola, ale k tomu se ještě vrátím. Co mi ovšem nejde do hlavy a nenapadlo mne to jistě včera je to, že má dcera se pravidelně testuje a výsledky jsou venkoncem k prdu, mimo to, že ředitel gymnasia, na které má dcera chodí, má jistotu, že mu po škole nepobíhají roznašeči viru a zřizovatel – tedy Kraj má jistotu, že plní příkazy „shora“. I zde je vidět, jak je Kraj zcela k ničemu, když přijde na lámání chleba a něco by měl komlexně řešit – jen přenáší informace a distribuuje peníze mu poslané z centra, ale o tom jsem psal dříve a není to dnes merito sdělení. Tím meritem je to, že jeden test je dobrý jen pro toho, kdo jej zprostředkoval a testovaný školák je v řetězci jen vykázaným a jistě i zaplaceným „číslem“. Je to tak nějak jako kdybych já prodal kolo a lidem sdělil, že všechny následné problémy jsou již na něm a ať mi dá pokoj.

Kdo mne občas čte, tak ví, že nejsem kritik bez řešení. Já jsem společně s kamarádem , který vlastní firmu, kde krizová řešení jsou jeho denním chlebem ihned v počátcích COVID navštívil jak olomoucké hejtmanství tak i Národní sportovní agenturu s řešením, které již v srpnu 2020 bylo funkční a řešilo nejen výše popsaný problém. Nejen tato Vláda, ale jak se ukazuje ani náš stát neměl pro danou situaci nachystáno žádné řešení a jak se ukazuje i na mém příkladu, stále nemá a točíme se v kruhu. Zavřít, zakázat, povolit a to dnes již pojedeme , neberte mne za slovo, čtvrté či páté kolo.

Ať mne někdo nenařkne, že utíkám z problému, tak jen tolik, že Vládou tolik omílaná aplikace „TEČKA“ se dá stáhnout i do telefonu nezletilého a tedy každý nositel telefonu se může kdekoliv prokázat tím jak je v jakémkoliv systému registrován a „viděn“. S kamarádem jsem nabízeli způsob, jak i školní testování do této aplikace TEČKA dostat.Ale jak už to v naší české kotlině chodí, když chceš něco dokázat a nabídnout, tak musíš znát nějaké správné lidi, které znají – dnes jen Babiše, protože ten je spouštěč všeho. Ne nechtěl po nás nikde nikdo žádné peníze, ale přesto vše mám za to, že se jedná v jistém ohledu o korupční systém.Je to i v tom, že nabízíte někde něco co jiný pro svůj další zájem prostě nechce a nebo má obavu, že by to třeba chtěl někdo, zvenčí zaběhlého systému ,zaplatit.

Já bych rád věřil jedné věci a tou je to, že změna Vlády změní i přístup k danému problému. Že se bude řešit podstata a logická funkcionalita systému, které nejen kolega má a že lidský faktor nebude hlavní brzdou technického a systémového řešení problému.Za mou osobu je opravdu velice málo to, že se mezi lidi zcela na sílu jen distribuuje vakcína, která je při nejlepší vůli rok stará. Je to něco jako kdybych já prodával za plnou cenu model kola, který již vyšel z módy. Taky se svezete ale, žádný závod na něm nevyhrajete.

Když už jsme v tom sportovním prostředí. Věřím , že změna trenéra nás k volnosti dovede. Jsem dalek si myslet, že jakýkoliv člověk nejen v České republice ví co s viry obecně. Tato problematika se týká všech našich dětí, které chtějí se vzdělávat, sportovat - žít jinak než před obrazovkou.

Prima dny                                                          Oto Kaděrka

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Oto Kaděrka | pondělí 22.11.2021 16:01 | karma článku: 17,17 | přečteno: 647x
  • Další články autora

Oto Kaděrka

Normalizační daňový kapitalismus

Pro pána Jána co je to za hloupost si řekne nejeden z vás. A já s ním musím souhlasit, protože ty tři slova v nadpise k sobě prostě logicky nepatří. A jak by řekl Galileo „přece se točí“. Za mne jde jen o to jak dlouho.

10.5.2024 v 10:32 | Karma: 20,18 | Přečteno: 411x | Diskuse| Společnost

Oto Kaděrka

Kapitalismus napříště již jen v učebnicích

Jsem ročník 1963 a jsem rád, že mi bylo dáno zažít in natura co jsem se ve školách učil, že je špatné – tedy kapitalismus a že jsem v něm mohl prožít převážnou část svého produktivního života - žít.

9.4.2024 v 9:53 | Karma: 31,06 | Přečteno: 903x | Diskuse| Společnost

Oto Kaděrka

Kaderka a Pelta je jako káva a melta

Kdo alespoň trochu sleduje dění ve sportu tak jistě zaznamenal stávající problém předsedy tenisového svazu ve věci nakládání se státní dotací.

8.3.2024 v 13:54 | Karma: 28,22 | Přečteno: 1944x | Diskuse| Společnost

Oto Kaděrka

Zaostřeno jen na důchodce a zaměstnavatele

Tak mi to připadá, že bez důchodců se tato země nějak nemůže obejít. Ovšem co mi chybí zcela je pochopení podstaty vztahu zaměstnavatel-zaměstnanec-stát.

7.3.2024 v 10:22 | Karma: 19,50 | Přečteno: 688x | Diskuse| Společnost

Oto Kaděrka

Sucho Bohdana Slámy je to dobrý a nejsou to fámy

Když jsem kupoval lístek na to kino, tak jsem netušil, že si kupuji lístek na něco co mi bude ležet v hlavě a budu se v tom koupat jako Alter Ego celý týden a nejen asi ten.

22.2.2024 v 15:39 | Karma: 12,52 | Přečteno: 462x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Experta Antoše srazilo auto. Je mimo ohrožení života, MS komentovat nebude

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  19:07

Hokejový expert České televize Milan Antoš už na domácím světovém šampionátu komentovat nebude. V...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Špičky ODS řeší, jak naloží s Novotným. Ve hře je vyhazov i výzva k odchodu

14. května 2024  16:10,  aktualizováno  18:35

Pro starostu pražských Řeporyjí za ODS Pavla Novotného to není úplně dobrý den. Nejprve mu ráno...

Děti málo sportují, tloustnou. Změnit to má nový taneční projekt

14. května 2024  18:33

Sportovní aktivita dětí klesá, naopak se zvyšuje výskyt nadváhy, nebo i obezity. Jedním z důvodů je...

Bulovka po záměně pacientek propustila zaměstnankyni, další je pod dozorem

14. května 2024  18:18

Fakultní nemocnice Bulovka propustila kvůli tragické záměně pacientek jednu zaměstnankyni. Další...

Prezident fandil na střídačce. Hokejové mistrovství přitahuje známé osobnosti

14. května 2024  17:52

Mistrovství světa v hokeji přilákalo pozornost politiků, sportovních hvězd a dalších známých...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 323
  • Celková karma 22,69
  • Průměrná čtenost 1274x
už spíše starší (60) olomoučák , který poznal, že není lehké zůstat svůj :-)

Seznam rubrik