Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K76a51r84e56l 61C63a76c90h

21. 1. 2016 22:57

No nevím, zatím jsem to nijak nestudoval, ale myslím si, že to Vaše přirovnání velmi kulhá. Platit za silovou elektřinu budete i nadále podle spotřeby (tedy ne podle chuti, ale podle toho co vypijete). Existuje ale složená cena, která zahrnuje také náklady na distribuci - tedy budování a údržbu rozvodných sítí. A jen v této položce chtějí posílit vliv vaší technické možnosti určité velikosti okamžitého odběru a promítnou jej do měsíčního paušálu. Možnost okamžitého odběru je omezena hlavním jističem. Bude to tedy obdoba složené sazby za odběr vody, kterou distributoři vody zavedli již před lety. Tam se také platí jiná paušální částka je-li osazen vodoměr 1,5 či 2,5 či větší. Takže se jen inspirovali od byznysmenů s vodou. Pro mně to znamená, že si budu muset nechat vyměnit hlavní jistič, protože 3x 25 A skutečně na nic nepotřebuji a nechám tam dát 3x16 A. Běžné domácnosti, kde se nevyskytuje domácí kutil, jako jsem kupříkladu já, by měl stačit 1x 16A.

3 0
možnosti
Foto

.... ano máte pravdu, ale až všichni snížíme logicky jistič, tak vykopou ze země dráty ? to asi ne, pokud to bude pro ně vyhodnjší, vrátí to zpět.Já mám problém s tím, když mne šikanuje úřad v prospěch někoho:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 322
  • Celková karma 23,47
  • Průměrná čtenost 1278x
už spíše starší (60) olomoučák , který poznal, že není lehké zůstat svůj :-)

Seznam rubrik