Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jim to zaplaťte - máte-li dost velkou šrajtofli. Mimochodem: pan Homoláč neletěl trénovat proto, že j e reprezentantem, ale proto, že by jím c h t ě l b ý t. Takových je.

0 0
možnosti
Foto

já nesouhlasím s tím, že není reprezantant!!

0 0
možnosti

I63v75o 80Ž53á36č64e56k

2. 4. 2016 14:59

Existuje spousta lidí, kteří soudí, že stát by na sport neměl dávat vůbec nic. Sport je nezajímá, tak proč by měl být placen z jejich daní?

Podotýkám, že mě sport zajímá, ale názory těchto lidí do jisté míry chápu. Mohu jim oponovat jen tím, že i já ze svých daní platím věci, které pro mě nejsou vůbec důležité.

Jinak politici jsou takoví, jací jsou, ale potřebujeme je všichni. Jinak bychom tu špinavou práci museli dělat sami.

1 0
možnosti
Foto

politika je špinavá podle toho jak jsou špinavý lidé co jí dělají. ti lidé, kteří neuznávají reprezentaci státu na poli sportovním jsou podle mne v podstatě anarchisté , jelikož sport je součást a produkt demokracie ať se jim to vysvětlení libí nebo nelíbí :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS