Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B83o97h84u85s49l27a93v 42H18u71d66z47i63e91c32z82e82k 2429658469485

Drahoš neví, kam patří. Jenom aby nikoho nepobudil.

0/0
2.4.2017 18:45

J13a86n 72R73i68c53h92t20e39r 5872782813735

Tady se pořád debatuje o skrytém a zjevném obsahu panem Drahošem podepsané výzvy, tož si taky přihodím. A použiji na to, s dovolením, kousek příspěvku pana Burdy:

""Všem, kdo v Evropě hledají útočiště, by mělo být zajištěno bezpečí a důstojné zacházení. Ti skutečně potřební musí být přijímáni a integrováni na základě individuálního a spravedlivého výběrového procesu, aniž by je předem diskvalifikovala jejich etnická či náboženská identita." A s tímto - s prominutím - nesouhlasí jen pitomec."

Podle pana Burdy jsem tedy evidentně pitomec. Neboť co je myšleno slovem "útočiště"? Vzhledem k tomu, že 90% imigrantů nepřichází ze zemí, v nichž probíhá válečný konflikt, měli by podle této výzvy být posláni zpět?

Protože pokud ne, pak by to znamenalo, že tato skupina lidí přijala naprosto zcestný názor různých Merkelových a podobných "vítačů" (baví mě to slovo:-)) a vymyslela další do skupiny lidských práv, a sice "právo mít se dobře". Jenže v Listině lidských práv nic takového není. A ani být nemůže, tím bychom se totiž brzy dostali ke společnosti, v níž budou mít všichni stejné platy, kopáč i lékař, mají na to přece právo.

.

S druhou větou citátu samozřejmě souhlasit lze, nic proti tomu.

+1/0
30.3.2017 12:35

P69e21t97r 85T45á22b57o22r68s55k43ý 6210446261547

Jestliže někdo řekne "Jsme znepokojeni prudkým nárůstem xenofobních nálad ve společnosti nemusí to znamenat, že vítá apriori muslimské imigranty", ale že je jen "znepokojen prudkým nárůstem xenofobních nálad ve společnosti." A přiznám se, že já jsem z toho taky smutný. Podívejte se na jakoukoli diskuzi o čemkoli a uvidíte, jak lidi na sítích do sebe šijou hlava nehlava. Źádné argumenty atd. A to všechno hezky zpovzdálí přiživují sputniky, aeronety a další. Protože čím budeme rozhádanější, tím snadněji nás slupnou. A pro ně je Miloš Zeman darem z nebes. A zkuste si sám sebe představit, že jste se nenarodil jako vyvolený bílý občan v ČR, ale jako nějaký Nigerijec. Zůstal byste se tam plahočit, bez budoucnosti, nebo byste šel do svého ráje? To že mi je neumíme vyfiltrovat, je naše chyba (a věřte mi, že by si nikdo nelajz střílet po člunech. To by totiž hodně odporovalo historickému námořnímu právu. A opět, to že neumíme vrátit podvodníky s druhou až čtrnáctou identitou, zase není jejich chyba. Já osobně bych byl pro rozsáhlé detenční "koncentrační" tábory, někde uprostřed nehostinného španělska, či za polárním kruhem a tam bych azylová řízení vyřizoval.

+4/−1
30.3.2017 7:48

M37i63l46a41n 89S17t79e21h21l22í79k 7730119323771

"Uprostřed nehostinného Španělska?!" 8-o :-)

Jinak souhlas.

0/0
30.3.2017 8:53

P82e87t64r 88K32o21v83a95ř95í52k 1881363439407

Já se jen bojím, že se ze strany Zemana i ze strany sputniků, aeronetů, parlamentních listů atd. vyrojí záplava lží a falešných konstrukcí se snahou pošpinit jednoho z rozumných kandidátů, a že jim na to hlupáci skočí. Jak píšete, stačí se podívat na všechny diskuze, jak jsou lidi hloupí a snadno manipulovatelní. :-/

+2/−1
30.3.2017 9:33

J38a62n 34R36i47c82h75t50e46r 5912662893985

Jé, včera jsem zrovna objevil aeronet, úžasné stránky, fakt jsem se bavil;-D

Konkrétně tedy nad článkem, jak v kterémsi brněnském divadle vzývají Satana a rodiče se bojí pouštět tam děti se školou.

A jak Vatikán ovládl Belial bylo taky dobrý;-D

Všem vřele doporučuji - až vám někdy bude smutno, mrkněte tam. Určitě se rozveselíte:-)

+1/0
30.3.2017 12:38

O85n73d64r48a 56B89a90r71t55o55š 9543932421527

Jo ten nárůst xenofobie a nenávisti ve společnosti je opravdu velký, ty pogromy proti migrantům, které tu máme (Vietnamce, Ukrajince apod.) jsou strašné a rychle by je měl někdo zastavit. ;-DEUR^

+2/0
30.3.2017 10:13

M66a49r88t10i80n 45Ž79e82l59i55n46s62k49ý 9128419509722

O imigrantech, lidských bytostech, se píše, jako by šlo o škodnou zvěř či parazity valící se do naší vlasti, aby vysávali sociální systém nebo rovnou vraždili a znásilňovali. Cizinci žijící v Evropě jsou vykreslováni jako pátá kolona, podvodníci a zločinci. Muslimové jsou házeni do jednoho pytle s teroristy, bez ohledu na jejich skutečné názory či nepřebernou rozmanitost náboženských směrů, které vyznávají.

http://www.vyzvavedcu.cz/

0/0
30.3.2017 11:17

V31á42c21l96a32v 40K14o42p46ř52i67v82a 1174780415151

Tak nám tu kluci Kulhavý, Beneš a další zarytí a samozřejmě slušnost podporující diskutéři předvedli, jak číst mezi řádky a co tím podpisem Drahoš pravděpodobně myslel. Tímto děkuji našim pravidelným vykladačům činů a myšlenek jiných, protože my hlupáci, bychom to sami nedali. Prostě a krátce, bez inteligence pana Beneše bychom byli nahraní, o Kulhavém nemluvě. I autor musí být rád, že pomohli vyložit i myšlenky jeho blogu.;-D

+2/−1
30.3.2017 6:58

J40i18ř10í 57N90o85v53o29t13n24ý 2198112925497

Zajímavá úvaha, možná jedna z těch, o kterých je možné uvažovat, jako o zásadní. děkuji. Mimochodem, reakce toho obrýleného hradního šaška byla naprosto předvídatelná.

+1/−1
29.3.2017 23:06

F87r40a14n81t33i61š30e54k 44S19o83b66o43t91k21a 1107513764150

Proboha, můžete mně někdo citovat větu z nějaké té výzvy, kde je napsáno, že máme přijímat muslimské imigranty???? No pokud jde o běžné imigranty, tak ty přijímáme již asi 25 let....

+11/−4
29.3.2017 18:21

M57i19r92o40s92l80a45v 87K91u93l18h31a12v48ý 5959642371

Ne, ne; otázka zní obráceně, protože když někdo mluví o migrantech obecně, je pravděpodobné, že myslí i ty muslimské. A k těm je nutno se přímo vyjádřit, což pseudohumanisté nedělají v domnění, že jim to našinec spolkne.

+4/−3
29.3.2017 19:20

P78a34v55e78l 83P85o73n90e72c 6334519612170

To je taková společenská hra: na jedné straně stojí multikulturalisté obhajujících prospěšnost multikulturní ideologie pro celou společnost a na druhé straně stojí xenofobové, kteří takové přínosy zpochybňují zejména kvůli nedemokratickým aspektům náboženství islámu. No a pan Drahoš se vymezil od té druhé skupiny, když podpořil výrok: “Jsme znepokojeni prudkým nárůstem xenofobních nálad ve společnosti”.

+1/0
29.3.2017 19:56

M13a71r42t95i45n 40Ž94e98l20i10n86s73k38ý 9598359869802

Muslimové jsou házeni do jednoho pytle s teroristy, bez ohledu na jejich skutečné názory či nepřebernou rozmanitost náboženských směrů, které vyznávají.

http://www.vyzvavedcu.cz/

... staci?

0/0
30.3.2017 11:19

P27e47t37r 82S30k27á31c35e72l 6334299489

Omyl, migranty přijímáme minimálně 100 let. Po "převratu" v Rusku se k nám do mikroregionu přistěhovali dva vzdělanci - MUDr. a MVDr., uměli perfektně léčit jak lidi, tak i zvířata. Samozřejmě podle titulu. Po II. sv.válce další, potom z Řecka, z Vietnamu, Polska, Bulharska, atd.

0/0
2.4.2017 22:46

M29i56r92o36s83l89a46v 88K16u13l64h68a37v67ý 5339672151

Pane Kaděro, ale i další - Matuška, Burda, Prokop a posléze i diskutovaný pan Drahoš, žádné řečičky ani ryba ani rak nestačí; je nutno se vyjádřit jasně: jste pro vzít do ČR, byť jen omezený počet muslimských migrantů??? Odpověď je zásadní pro odhalení kdo je kdo.

Zvláště pro pana Drahoše to bude úskalí; když to připustí, bude ho volit jen pražská kavárna, tedy stávající soukmenovci a knížecí volební pohrobci a tím si řekne o výsledek minulé volby. Nevím, zda bude schopen zapřít sám sebe a také to vysvětlit akademikům.

+11/−5
29.3.2017 16:58

L54u35k47á14š 90Š16m14a33h33e81l 2537214692714

Ale no tak, děláte z těch imigrantů hlavní téma voleb. A to rozhodně nebude, stačí se podívat na momentální volební preference.

0/−1
30.3.2017 8:37

M17i75r59o89s52l92a47v 54K68u88l97h74a24v81ý 5679552621

Nevím, jestli to bude hlavní téma, ale znám řadu lidí a stejně tak já, kteří by uvažovali také o někom jiném, ale muslimáci zapříčiní, že hlas dostane ten kdo se vyjadřuje jasně.

+1/0
30.3.2017 10:57
Foto

O92t62o 29K28a96d80ě44r37k50a 4885123599187

Pane Kulhavý já o koze vy o voze.Až budu psát o muslimechech dám vám vědět:-)Mezi řádky si čtěte co se Vám zlíbí, ale prima je komentovat co je psáno:-)V

+1/−1
30.3.2017 9:10

M91i76r46o40s56l92a77v 76K79u73l67h10a65v58ý 5159262901

Pane Kaděro, je to od Vás jen hra se slovíčky. Zjevně panu Drahošovi fandíte a on se, hned při prvním vystoupení v souvislosti s kandidaturou, vyslovil proti extrémismu a populismu. Pokud jen trochu sledujete dění, takto nejčastěji označuje pražská kavárna ty, kdož vystupují proti muslimským migrantům a odmítají jejich příliv do Evropy a už vůbec je brát do ČR.

Ať je koza nebo vůz, toto je téma ke kterému se musí každý kandidát vyslovit; a Váš favorit to udělal.

Dalších slov netřeba, hezký den.

+1/0
30.3.2017 11:19

R32u65d77o29l59f 57S49t53a20r93y 6258617128

Autor ma pravdu. Zeman a Babis hraji znamou hru ja na brachu, bracha na me. Zeman s Babisem nejsou pribuzni, ale jsou jako spojene nadoby.

0/0
29.3.2017 16:51

J14o44s93e60f 95J30i38r82k34o73v76s84k23ý 9872617270411

Kaděrko,až to Drahoš vyhraje,tak mu můžeš dělat mluvčího.Nazdar.[>-]

0/0
29.3.2017 14:02
Foto

J31i39ř21í 59H66e46r80m88á41n29e95k 4866462982620

Zdar.[>-]

0/0
29.3.2017 16:09

J24a77r69m33i15l15a 61V84a87v17r96o90c10h43o46v69á 8878355786720

:-/?8-o?

+4/0
29.3.2017 12:52
Foto

Z85d50e51n47ě96k 22M71a64t11u41š95k86a 7748246695446

dnes jste nějak výřečná, obvykle tam bývá pouze jeden smajlík

+2/−3
29.3.2017 13:41
Foto

O27t38o 22K35a69d54ě32r51k68a 4545803549947

Víte z čeho mám radost při zveřejnění blogu největší? Když se diskutuje. Mám radost:-)

0/0
29.3.2017 11:47

M58i17r61o67s36l75a73v 35Š32m35e92j43k96a82l 5563210201269

Z reakcí ubožáků si nelamte hlavu.

0/0
29.3.2017 11:24

S84l72a11v51o59m23í52r 12B41e28n10e77š 6522417260684

Tedy jestli opoziční smlouvu považujete za nějaké ohromné zlo, ale zároveň nepovažujete za zlo Drahošův postoj k vítání migrantů, tak tu hlavu pouze na čepici máte Vy sám (abych použilo Vašeho vlastního obratu).

Takových opozičních smluv naše země v pohodě přežije ještě dvacet, třicet nebo padesát. Ale současnou vítačskou politiku EU, které fandí i pan Drahoš, tu asi nepřežije.

+19/−9
29.3.2017 9:48

J51a33n 44B28u48r47d95a 4182949121282

Kde Drahoš vítal migranty?

+3/−9
29.3.2017 10:00

J91i71ř70í 75J40i58r38o94u81d92e17k 8576479254334

8-o Existuje ,,jakási výzva", pod kterou je jako vyjádření souhlasu připojen i podpis pana D.;-)

+12/−1
29.3.2017 10:14

J44a54n 35B53u82r60d26a 4372409321762

Ano, existuje. Také bych vám doporučil si ji přečíst, o vítání v ní nic není. Výzva míří proti chování některých českých bezmozků; tedy dovnitř, ne vně ČR. Pointa Výzvy je vyjádřena: "radikalizace společnosti skrze strach je podle nás jedno z největších nebezpečí, které nám v souvislosti s imigrační krizí hrozí. Toto téma musí být předmětem diskuze, ta však musí být vedena s chladnou hlavou a na základě faktů." Snad jen dodám, že jediná část nějak více hodnotící svět venku, je "Všem, kdo v Evropě hledají útočiště, by mělo být zajištěno bezpečí a důstojné zacházení. Ti skutečně potřební musí být přijímáni a integrováni na základě individuálního a spravedlivého výběrového procesu, aniž by je předem diskvalifikovala jejich etnická či náboženská identita." A s tímto - s prominutím - nesouhlasí jen pitomec.

All in all, buďto vykládáte slovo "vítání" skutečně široce, anebo nerozumíte psanému slovu.

+12/−16
29.3.2017 10:29

S90l77a46v76o91m56í56r 93B59e40n69e52š 6682297230464

Nebo ještě jedna možnost:

Vy rozumíte psanému slovu pouze tak, jak bylo formulováno. Neumíte číst mezi řádky.

Je to od Vás na stejné úrovni, jako byli ti, kteří tvrdili, že Sověti nám v roce 1968 přišli pomoci, a odvolávali se při tom na Brežněvova slova.

Ten také neřekl natvrdo, že sem vtrhli proto, že tady chtěli mít rozmístěné své divize. Hovořili o bratrské pomoci, kterou nám poskytli.

Stejně pokrytecká je ta výzva, kterou podepsal Drahoš. Hovoří o boji proti xenofobii, ale ve skutečnosti je to výtvor patolízalství vůči Bruselu.

Avšak, jak už jsem řekl, abyste to pochopil, musel byste umět číst nejen psaný text, nýbrž i smysl schovaný mezi řádky.

A to Vy evidentně neumíte.

+23/−10
29.3.2017 10:34

J43a75n 44B75u95r12d25a 4132509821502

Váš odkaz na čtení mezi řádky je stejný jako obdobně používaný odkaz na zdravý rozum, na přirozenost, přírodu či na logiku - někam bouchnete názor a nic netřeba zdůvodňovat. A navíc to vypadá hrozně učeně.

+6/−10
29.3.2017 10:46

S29l67a75v43o39m52í63r 66B60e57n15e10š 6602117530654

Ale ono to bez čtení mezi řádky nejde, pane Burdo.

Už od těch dob, co existuje komunikace mezi lidmi, to tak platí.

Člověk musí brát s rezervou všechny ty sliby věrnosti, všechny ty ušlechtilé fráze, všechny ty výroky blablablabla.

Už od doby kamenné, kdy začaly vznikat jazyky v tom smyslu, jak je chápeme my dnes, si lidé lžou.

Kdo není schopen to odhalit, ten dříve či později nalétne.

+14/−5
29.3.2017 10:54
Foto

O91t74o 12K65a34d68ě24r81k61a 4955553809887

Já jsem to odhalil a Zemana nevolil:-) Jsem sám se sabou spokojen a Vy musítě být se mnou taky, když jsem toho byl schopen toho odhalení. Jo a ještě jedna věc, když jste vzpomněl ten osmašedesátej. Za ten můžou podle všech dostupných zdrojů komunisti a Zeman byl a podle mne je stále komunista, protože to je jak s barvou pleti tu buď máte nebo nemáte :-)

+5/−9
29.3.2017 11:03

S62l43a35v19o15m36í36r 83B95e39n98e15š 6612627880384

Neodhalil jste vůbec nic. Nevidíte si ani na špičku nosu, jestliže opoziční smlouvu dodnes vidíte jako nějaké mimořádné zlo.

Bylo to stejně špinavé rozdělení moci, jako je špinavé rozdělení moci po každých volbách. Jenom se to jinak jmenovalo.

Jestliže si myslíte, že opoziční smlouva byla špinavější než jiné obdobné politické šachy (čistější rozhodně nebyla, ale špinavější také ne), tak jste dodnes nepochopil, že věřit tehdejší politické skupině kolem Václava Havla je stejná naivita, jako když lidé věřili politické skupině kolem Dubčeka.

Ani to jste mezi řádky nepřečetl, že tam šlo o normální boj o koryta jako kdykoli jindy a že skandál kolem toho vyvolali pouze novináři, kterým vadilo, že prohráli ti jejich miláčkové, kteří byli úplně stejní jako ti politici, co naopak vyhráli. Dělat si o jedněch nebo o druhých nějaké iluze, to skutečně znamená, že jste nepochopil vůbec nic.

+14/−5
29.3.2017 11:13
Foto

O75t83o 73K51a46d32ě37r48k26a 4255603529927

Pane Beneš, doporučuji si v klidu přečíst co jsem napsal a následně se třeba vyjádřit k celému článku. Tím, že čtete mezi řádky v každém odstavci a vyjadřujete se zjevně v okamžitém hnutí mysli, tak pak Vám uniká celá pointa mnou psaného, protože ve Vašem komnetáři 11:13 se již skoro potkáváme v názoru na politiku. V čem se jistě neshodnem je, kdo je v politice čistší. Vy jste zjevně voličem Zemana a to já nejsem a jistě i nebudu, protože já jsem komunisty, mimo jedny volby za koministů, kdy mne tam dotáhla moje matka ze strachu co bude, nikdy nevolil a ani se k tomu nechystám:-)

+8/−4
29.3.2017 11:29

J81i43ř95í 81J77i97r23o79u89d54e73k 8276819954444

Rv ,,Diskuze na základě faktů"8-o Fakta jsou známa. ,,Hluboké diskuze", ovšem ve skutečnosti ignorující realitu. To tu už bylo. A nejednou! Vznosné kecyRvNapř. do srpna 68, či po listopadu 89. Výsledky jsou známéRv

+4/−2
29.3.2017 11:00

S12l60a71v16o35m53í85r 21B81e38n51e39š 6162857920884

Pane Burdo, nesnažte se idealizovat si některé osoby a přehlížet, že podepsaly tu nebo onu výzvu.

Tady přeci vůbec nejde o to, abyste sám sobě nakukal, že pan Drahoš takový není.

Až by byl zvolen, tak by jeho kroky byly reálné a žádný Váš sebeklam, že tomu tak vlastně není, už by Vaší zemi nepomohl.

Až by se prezident spolupodílel na tom, že sem ti lidé přijdou, tak už by tady byli a Vaše intelektuálské přehlížení reality nebo sebeklam už by nepomohly. Prostě by tady byly se vším všudy: Se svými nároky, se svou neochotou podřídit se pravidlům hostitelské země, jakož i se svou agresivitou.

Tím, že sám sobě něco budete namlouvat, nezměníte realitu.

Sám sobě mohu namlouvat, že dotýkat se holou ruku rozžhavené plotny není škodlivé. Mohu to namlouvat svému mozku, že tomu tak je. Ale až to udělám, tak na té ruce budu mít spáleninu než ohledu na to, jak moc jsem si vsugeroval, že to škodlivé není.

Prostě pan Drahoš buď tu výzvu podepsal, nebo ji nepodepsal. Nic mezi tím není.

A on ji bohužel podepsal.

Taková je naprosto syrová realita.

+20/−3
29.3.2017 10:27
Foto

F75r82a90n24t94i12š32e83k 64P74r58o84k38o10p 2342644358914

No, jistě kolem Vašeho domu už táboří minimálně deset tisíc muslimských hrdlořezů. Soudě alespoň podle Vaší hysterie. Trochu, spíše hodně mně připomínáte naše dřívější vládce s heslem "až vybudujeme ten socialismus..." a ono stále nic. Prostě ti migranti o nás nějak zájem nejeví. Ale strašit a budovat si na tom reputaci, to Vám jde dobře. Mimochodem, s kolika z těchto imigrantů jste alespoň mluvil, že máte tak jasnou představu? A pokud chcete operovat s terorismem v západní Evropě, ano je to smutná pravda, ale u nás umírá daleko více našich spoluobčanů vinou Čechů na silnicích. Takže by asi bylo nejlépe, kdybyste si svoji frustraci vyléval někde jinde.

+7/−17
29.3.2017 11:23

S45l65a53v53o27m48í95r 31B24e53n35e67š 6172927960644

Ono v roce 1933, když se Hitler dostal k moci, také v Evropě mimo Německo umíralo mnohem více lidí na těch silnicích než vinou Adolfa Hitlera.

Tehdy těch smrtelných dopravních nehod bylo mnohem méně než dnes, ale vinou Hitlera mimo Německo se neumíralo vůbec.

Znamenalo to tedy, že pro tehdejší Československo, Francii nebo třeba Dánsko byly nebezpečnější dopravní nehody než ten Hitler?

+9/−2
29.3.2017 11:30

M97i43r90o81s49l98a37v 87K51u59l94h11a81v80ý 5149862131

Pane Prokope, až před tím barákem budou jen dva nebo dokonce jeden, tak to na pořádný masakr stačí. A já tu nechci žádného; nikdo z vítačů nerozezná radikála od "umírněného". Žádný umírněný se veřejně nevzdal nenávisti a násilí z jejich nauky. Islám v Evropě existuje protiprávně!!!

+6/−3
29.3.2017 16:47
Foto

O23t50o 37K45a31d64ě51r27k73a 4865783579957

... vy budete číst zjevně jen nadpisy a podle nich si dělat obrázek o následném.Jo a pokud vím něco o hlavě státu, tak jistě to, že u nás na příliv či odliv čehokoliv, tedy i imigrantů ,nemá pražádný vliv:-)[>-] fuckEU

+3/−4
29.3.2017 10:58

J67i65ř86í 73J12i89r72o53u52d45e37k 8646129664534

Prezident je součástí moci výkonné. Že by tam měl ,,leckdo" rád jen kýválka, či kašpárka a kladeče věnců, to je asi pro fci prezidenta poněkud málo. Tam vskutku platí především [>-]!

+7/−3
29.3.2017 11:08

S94l48a43v49o47m63í92r 51B69e28n75e77š 6482637750224

I kdyby neměl, tak mám volit někoho, kdo otevřeně hlásá něco, co této zemi škodí?

Příměr číslo 1:

Víte, on Biľak a ostatní kolaboranti z roku 1968, včetně Gustáva Husáka, též neměli vliv na to, že sem SOvěti vtrhli. Oni by sem vtrhli tak jako tak. Z faktického hlediska Biľak, Husák, Jakeš, Kolder, Indra a ostatní vlastizrádci vlastně nic nepokazili, protože k té invazi by došlo i bez nich a k nastolení okupantského režimu také. Ale oni se k tomu propůjčili, takže jsou plným právem považováni za zrádce a špinavce.

To, že člověk nemá na něco žádný vliv, mu ještě nedává právo chovat se v té věci nemorálně.

Příměr číslo 2:

Když se někdo opije a usne v parku, ale má při tom u sebe padesát tisíc v hotovosti, tak se nemůže divit, že bude v tom spánku okraden. Když to neudělá první kolemjdoucí, tak to udělá druhý, třetí, pátý nebo desátý. Dříve či později se nějaký takový zloděj najde.

Takže z hlediska toho opilce není podstatné, že ho okradl Karel, protože kdyby to nebyl on, tak by to byl o pět minut později Zdeněk nebo o půl hodiny později Růžena.

I když tedy konkrétní zloděj na podstatě věci nic nezměnil, je to přesto zločinec, protože kradl on. Že by to udělal dříve či později někdo jiný, to v tu chvíli není podstatné. On to prostě udělat neměl, protože okrást opilce je krádež jako každá jiná (tím že, se člověk namaže, nepřestávají jeho peníze patřit jemu).

Prostě i ve věcech, které člověk nemůže ovlivnit, má určité povinnosti. Neovlivní to, ale sám se té špinavosti účastnit nesmí. Pokud se přesto zúčastní, kat prostě neobstál.

A pokud někdo hlásá, že tady migranty můžeme nebo máme přijímat, tak možná na faktické stránce věci nic nezmění, ale přesto v téhle věci zklamal a prezidentem by být neměl.

+10/−2
29.3.2017 11:24

J57a39n 54B91u38r23d18a 4782239231592

Už prosím nikdy netvořte analogie ;-D

+1/−7
29.3.2017 11:29

S70l14a98v79o29m97í96r 32B34e53n39e19š 6422737230274

Já nepíši Vám, co smíte a co nesmíte psát, a tudíž si ani naopak nenechám diktovat od Vás, co smím a co nesmím psát já.

Budu psát to, co uznám za vhodné.

Jediný, kdo mi to může překazit, je administrátor diskuse, když mi něco smaže. Ale já Vás ostře kritizuji, avšak neomezuji, a tudíž se nenechám omezovat pro změnu Vámi.

+12/−2
29.3.2017 11:32

P54e35t22r 33V89o76s33t79r35ý 3578740243806

U vás platí, že potrefená husa se ozvala. Ona výzva v žádném případě nevolala po vítání migrantů. Ona apelovala na slušné a sebevědomé vystupování člověka vůči ostatním.

+4/−6
29.3.2017 12:38

J40i63ř36í 34J14i31r47o70u47d56e79k 8516409504674

Apel může znamenat:

Výzva - tj. oslovení, zvolání, vyvolání, provolání (od toho apelovat), z lat. appello, oslovit, vyzvat, např.

morální příkaz, přikázání

povolání „do zbraně“, tj. do boje, do vojska,

nástup vojáků nebo vězňů na volné prostranství (něm. Appellplatz) ke čtení rozkazu a kontrole,

povel pro psa 8-o;-)

+1/−2
29.3.2017 13:05
Foto

J28i29ř21í 27H25e95r62m52á10n89e68k 4936792282540

Pro psa to je "Aport".

0/−1
29.3.2017 16:11



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.