Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

P62e49t15r 67J74í40l30e13k

2. 8. 2018 12:47

Mne ohlásili, že jsem přišel pozdě, PSA ke 30, je to přes tři roky. Oddechl jsem od práce, prodělal léčbu, poslouchal doktory, trošku zvolnil a celkem pohoda. Kamarád na tom byl ještě mnohem hůř, dovezli jej tehdy na vozíku, ale to je už 12 let, mimo doktorů ještě studuje jakési "hvězdné nauky", a lidi jej nemají rádi, protože je do každého na potkání hučí.

0 0
možnosti
ND

Jste dobrej bojovník!

0 0
možnosti
Foto

Je to velmi rozšířená choroba. Zemřel na ni můj tchán, jeden kamarád byl operovaný, a jednou po úrazu ledviny jsem zaujal místo na posteli po starším muži, který právě po operaci prostaty zemřel .

Shodou okolností jsem byl ve středu u své praktické lékařky a vyžadoval jsem doporučení na urologii (v květnu mi bylo 70). Paní doktorka se usmála, vytáhlal na mě odběry z letošního dubna a vida, poprvé jsem viděl to číslo. Byl něco kolem 0,70, takže sláva. Zatím se nic neděje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 322
  • Celková karma 23,14
  • Průměrná čtenost 1278x
už spíše starší (60) olomoučák , který poznal, že není lehké zůstat svůj :-)

Seznam rubrik