Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J34a81n 18R12á84ž

26. 1. 2021 12:58

Bohužek větou "No co se COVIDU týče, tak jedno je jisté – je to chřipka a ta přejde" jste shodil jinak velmi dobrý ohsah článku.

Rv

0 0
možnosti
Foto

Dle logiky - chřipka je viróza, covid je taky viróza. Tudíž rozdíl tu je, leč nepatrný.

1 0
možnosti

P36a69v62e29l 89V19é81b24r

26. 1. 2021 10:19

Můj názor je ten, že největším nebezpečím není Covid, ale strach z něho a z toho vyplývající hysterická, až alergická reakce společnosti na něj.

2 0
možnosti

J86a36n 13R66á97ž

26. 1. 2021 13:16

Ač jsem v kategorii vysoce rizikové, tak až do minulého týdne jsem bral hrozbu Covidu s nadhledem. Ale, když ho dostali v hodně tvrdé formě dobří přátelé, přestože měli až úzkostlivé preventivní chování, které jsem hodnotil jako předpos*ání, dostal jsem strach. Přiznávám to! Nedá se to nazvat nějakou panikou nebo přehnaným stresem , ale vznik strachu je u mne umocněn nejenom vzpomínku na švagrovou, která ač prakticky vůbec nevycházela z domu, tak se po letmém styku s nakaženou sousedkou ocitla na JIP, ale i strohou informací ošetřujícícho lékaře, že pro mne nakažení bude mít fatální následky. Takže jsem teď ve stadiu, že víc bojuji se svým strachem, než s reálnou možností nákazy Covidem.

On to nebezpečí bere každý jinak, ale vůbec se nedivím osamělým seniorům, kteří zavřeni doma, bez možnosti reálné komunikace se svými vrstevníky a pod vlivem neustálého mediálního bubnování katastrofickými zprávami o počtu nakažených, či hospitalizovaných a zemřelých, podlehnou stresu, který je nakonec do rakve dovede spolehlivěji, než virus SARS CoV2.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS