Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

A proč tenhle strejda z Moravy nosí pořád tu svou umolousanou čepici?

0 1
možnosti
DR

Možná stačí k odpovědi na tuto otázku pořádně číst.

0 0
možnosti

Je pravda, že pořád ta trička, ale zase na druhou stranu v jeho zemi trpí a umírají lidé a on má chodit třeba ve značkovém obleku. Fidel chodil v kanadách a vojenském mundůru a nikdo to neřešil. Přece jenom s vámi souhlasím, proč pořád ta trička.

1 0
možnosti
JV

A víte, že mi taky připomíná tím ústrojem Fidela? Podobně chodí oblečen ještě Kim.

2 1
možnosti
EN

Když si najmete provinčního, céčkového herce, se kterým cloumají neřesti, ...dáte mu za úkol rozpoutat masivní válku s Ruskem a somrovat na Západě prachy pro americké a britské zbrojovky, ...a jeho to už moc nebaví.

6 8
možnosti
JH

J30a81n 98H38r20u50b39e45š

8. 7. 2023 21:20

Píšou do diskusí na iDnes všelijací myslitelé, ale Vy budete teda mimořádně těžký kalibr.

9 0
možnosti
JH

J78a43n 17H27r98u86b97e25š

8. 7. 2023 10:49

Kdo z těch páprdů ve skvěle padnoucích oblecích by jel za svými vojáky na frontu, tam, kde nasazují životy při obraně své země? To tričko symbolizuje právě tohle - "včera jsem tam byl, a to ne já Zelenský, to oni potřebují vaši pomoc".

Co ještě Vám vadí?

12 1
možnosti
IP

No a kolikrát tam byl nebo spíše by se mohlo říct že to měl dobře vyzkoumane kdy tam jet. Nebo jste viděl že tam byl v době útoku? Třeba ano.

2 2
možnosti
Foto

Dekuji za odkaz. Podle obsahle diskuse od zdi ke zdi, jak se říka lidově je to zjevne zajimave téma a jsem rad, ze jsem to tlacitko "zverejnit" pouzil. Ukazalo mi to a podle reakci nejen mi, ze na ten konflikt je mnoho pohledu a nejsou zdaleka jednoznacne. Což povazuji za dobre . Otazkou stale zustava jak dostat vse, tedy vcetne odevu ukrajinskeho presidenta , do normalu. Tady jak se říka "babo raď".

3 0
možnosti
Foto

Opáčím otázkou: Proč píšete Volodymyr Zelelenskij a ani jednou jste v blogu nepoužil správné oslovení pan prezident Volodymyr Zelenskij? Inu, protože Volodymyr Zelenskij se stal nejen symbolem odporu proti zlu, jako málokdo před ním a k tomu mu slouží i jeho "vojenské" oblečení, jako trade mark tohoto odporu, ale zároveň se nesnaží vypadat v první řadě jako prezident. Je jedním z nás, kterým se zlo od srdce příčí, normálním člověkem z masa a kostí, za něhož nemluví to, kým je, ale to, jakým je. Že toto chápete (a asi, byť mimoděk, to má i na vás vliv) jste sám potvrdil, když jste největší prezidentskou osobnost současnosti označil žoviálním "Volodymyr Zelenskij". PS: Mimochodem, já mám od loňského února taky v oblibě zelená trička, protože jsou cool

2 11
možnosti
KK

Přijel žádat o pomoc, tak tomu mohl přizpůsobit dress code. To je celé, nic jiného bych v tom nehledal..

10 1
možnosti
DV

D52a97v45i36d 15V68l84k

8. 7. 2023 7:50

Až bude mít vaše starosti bude Ukrajincům hej.

9 0
možnosti
GK

Také jsem se trochu drbal za uchem. Takový ten "military style" je součástí Zelenského image, která zdůrazňuje, že jeho země je ve válce, nicméně mohl si alespoň na okamžik prvního setkání s Pavlem obléct i nějakou hořejší část, která má rukávy.

6 0
možnosti
OT

Tak to je hodně hloupé. A proč máte pořád na hlavě čepici?

4 14
možnosti
Foto

Protoze bylo na Fuerteventure slunko a fotku na IDnes nemenim kazdy den... tož proto

12 0
možnosti
DR

Naprostý souhlas. Už jsem dokonce četl názory, že vypadá jak vandrák. To si sice úplně nemyslím, mě spíš připomíná alzáka než vandráka, nicméně ten styl oblečení by změnit mohl.

Jinak zdravím sousedy.

10 11
možnosti
RC

az mu nebudou v zemi bouchat cizi rakety tak ho urcite zmeni

PS: i soudruzi vedeli ze kdyz sli mezi lid je treba vymenit burzoazni klobouk za delnickou cepici

1 0
možnosti
  • Počet článků 322
  • Celková karma 23,47
  • Průměrná čtenost 1278x
už spíše starší (60) olomoučák , který poznal, že není lehké zůstat svůj :-)

Seznam rubrik