Vízum je výjimečnost - nikoliv povinnost

Tak nám nohsledi vlastního prospěchu - rozuměj Evropská komise, došla k závěru, že je potřeba posunout hranice světa " našeho"  o nějakých pár tisíc kilometrů dál, blíže tomu světu "jejich".

         Zcela jasná neschopnost pochopit a zvládnout to co se nyní děje v pohybu osob z "jiného světa", který má z "naším" společnou jen planetu dochází takových absurdit, že ve vlastních zemích již zavrhnutí či nepoužitelní politici shromáždění ve společenství zvaném Evropský parlament jsou vystaveni tlaku ze strany svého vedení - Evropské komise k přijetí něčeho co nelze považovat za nic jiného , než-li podřezání si větve pod sebou. Usnesení, že se zruší víza pro Turecko není ničím jiným, než-li otevřením světa "Bible" světu "Koránu". Já jsem věřící člověk, který nevěří ani v Boha ani v Mohameda, ale ten Bůh mi je blíže, protože v tom světě jsem se narodil žiji a pomalu již pochybuji, že v něm i zemřu.

               Evropská komise a Evropský parlament je jen završením novodobého rozšížření tříd ve společnosti, kdy třída dělníků, rolníků a pracující inteligence (jak nás učili v marxismu) byla rozšířena o novou třídu politiků, kdy výrobním prostředkem jsou ty třídy dříve běžné. Jde jen o to, aby bylo vyprodukováno více daní, které politikové jednak spravují, ale zejména je i osobně spotřebovávají. Včera moje teze byla potvrzena i v našem Parlamentu, kde ANO se svým imigrantem v čele vysvětlovala, proč by za poradenské služby vůči Parlamentu měla odvádět DPH, když vlastně nic nemohli vyrobit, když nejsou podnik :-). A věřte mi nebo ne, ale hlavním hnacím motorem všech akcí spojených se stěhováním národu, kdy imigrační vlna je holý nesmysl,jsou jen a jen peníze. A je jedno jestli za mzdy evropských politiků, včetně důchodových bonusů nebo za peníze co fasují všechny ty "neziskovky" které získají peníze na mzdy a svůj provoz, který řeší prvoplánově zejména živobytí poskytovatelů, tedy jichj samotných.

               Proč se neudělá celoevropské referendum, kde jedinou otázkou by bylo : " Chcete přijmout uprchlíka či žadatele o azyl do SVÉ domácnosti a garantovat jeho přijetí zvyků a zákonů země, které jste státním příslušníkem? ". Hotovo dvacet. Je to jediná možnost, která vede k tomu, že zemřete v prostředí ve kterém jste se narodili a máte kořeny. Vše ostatní je jen zástěrka něčího prospěchu.

               Já jsem člověk,který slovo vízum chápe jako něco významného v tom smyslu, že jsem něčeho osobně hoden na základě toho, že ten koho navštěvuji si je jist svou bezpečností, mou bezúhonností a že jako takové si  není možno VIZUM vyvzdorovat či vynutit, jak se nyní děje ve věci  Turecka.

               Jelikož peníze jsou hnacím motorem. Zbývá nám jen Bůh nás ochraňuj, protože Mohamed to z podstaty ani udělat nemůže a nechce, byť jej jako svého apoštola vyslal Bůh.

Autor: Oto Kaděrka | středa 4.5.2016 15:13 | karma článku: 30,54 | přečteno: 701x