Drahoš není kandidátem mým ale svým....ale je to spíše sen

Mám radost, že někdo - kdo nemá zjevně hlavu jen na čepici, ohlásil kandidaturu na presidenta naší země. Jsem fandou těch,kteří se nebojí.

        A jak se ví, potrefená husa nejvíc kejhá. Takže mluvčí presidenta Ovčáček, který pro mne plní i funkci kašpara "panovníka" začal kolem sebe střílet na sociálních sítích rozumy a přitroublá moudra hodná jeho historického spíše hysterického umístění v Blesku. On asi moc dobře ví, že pokud nebude presidentem Zeman, že mu bohaté roky na Hradě budou ukončeny. Nevím jestli bude případně Zeman zakládat Knihovnu bonmotů, kterou by mu mohl případně opečovávat,ale to by možná stačilo z telefonu.

          Opřel se do něj i Michal Horáček od kterého bych očekával adresnější kritiku než to, že pan Drahoš je vlastně zakukleným kandidátem všech politických stran. Je evidentní, že se z peněz se dá zblbnout, ale že až zhloupnout bych nečekal.

          Vím, že na to, jak se mně bude osobně zde žít fyzicky nebude mít  nikdy žádný president vliv, pokud jím nebude někdo , kdo bude chtít znovu zavést třídní společnost a tedy mne jako živnostníka označí za nepřítele státu a nechá mne zavřít. No jeden tip bych měl, ale věřím, že Slovák nikdy presidentem České republiky nebude :-) Pro mne má spíše president tu reprezentativní pozici, kdy si jej chci vážit pro jeho osobnost, vzdělanost a charakter.

          No a tady mám dojem, že pan Drahoš to splňuje pro mne od roku 1989 jako první, protože on je kandidátem svým a nikoliv Svým jak byl třeba Havel, který se již procházel po Lucerně a ještě neplatily restituční zákony a stejně ji pak místo bratru prodal STbáku Junkovi z Chemapolu. Klaus a Zeman to je do jednoho pytle, protože oni dva poslali českou politiku opoziční smlouvou do slepé uličky, kdy jasně ukázali těm co nemají "hlavu jen na čepici", že  politika je jen instrument politiků pro ukojení jejich vlastního ega a bankovních kont.

          Já jen věřím, že se třeba najde další člověk podobný panu Drahošovi, který nebude mít za nehty špínu politiky a bude člověkem slušným, pilným a pracovitým a já se budu moci rozhodovat na základě skutečných a nikoliv politikou zkreslených životopisů, které snesou vše a zejména lež.

          Ano jsem jistě snílek, ale nejsem naivní, takže výše uvedené považujte prosím za sen, protože náš národ rád věří pohádkám a PR agenturám a Blesku, takže presidentem bude dle všeho Zeman a bude krýt svému největšímu skrytému podporovateli Andreji záda, protože ten nemá větší strach, než že by kandidoval a třeba nedej bože vyhrál Stropnický, který jako komediant by to vyhrát mohl, protože bude ušetřen svého seznamování s lidem, což všichni jako Drahoš absolvovat budou muset.Ano Andrej Babiš rozhodne , kdo bude presidentem. Zeman mu vyhovuje nejvíc, protože se nic nezmění, Stropnický by ho oslabil i v případě třeba jen druhého kola a jako komediant ví, že nejlepší je být principál :-)

          Takže panu Drahošovi věřím, že je kandidátem svým. On nemůže za to, že se budou dnes k němu vyjadřovat všichni politici, tak jak se včera vyjadřovali k úmrtí Věry Špinarové. To je takový politický folklor, když nemá politik co by řekl sám, vyjádří se k něčemu co se právě děje :-).

Autor: Oto Kaděrka | středa 29.3.2017 9:38 | karma článku: 35,94 | přečteno: 5469x