Stále opravujeme eMbéčko – proč ?

Jelikož mám občanku a devítiletou dceru tak z podstaty nelze to co se kolem mne děje – politiku, ignorovat. Tedy ji sleduji a přemýšlím.

        Dnes, když sleduji jak viditelní politici od Kalouska po Filipa, od Babiše po Okamuru či od Bělobrádka po Gazdíka komentují kroky druhého a sdělují co by měl ten druhý udělat, ptám se : „ Je to to co jsem si myslel, že je demokracie“ ? Akorát mi chybí vyjádřeni všech těch protikorupčních aktivit ke konání šejdíře z ANO. Možná jim došly argumenty nebo snad peníze šejdíře ?

          No já osobně pochybuji o směru naší země s malou pauzou mezi listopadem 89 a březnem 90, od té doby co jsem seznal doma, že komunisti jsou „manžel od kance“, vlastně stále. Proč do března 90 ? Proto, že v březnu otci puklo srdce, když mimo jistě zdravotní důvody neuneslo, že do konkurzu na místo o které se ucházel se  - ne přihlásil, ale byl připuštěn i komunista.

          Já jsem žil dlouho v bludu, že politika je nadstavbou žití a ne žitím. Možná někdo řekne blázen, který se neumí radovat ze života. Nebojte umím, ale malý příklad. Sednete na kolo a na vesnici, kde bydlím , která je neprůjezdná, přijedete po 100m ke značce dej přednost v jízdě za dalších 100 m je STOPka opět na cestu, která za dalších 150m končí v poli. Prostě politici - zákonodárci mi tvoří z života peklo okleštěné jejich představou, že oni jsou Ti kdo ví jak se mi nejlépe žije.

          Dnešní situace, kdy nešťastný premiér šlape po štěstí vicepremiéra a oba se snaží národu sdělit, že ten druhý šlape po „našem“ společném štěstí je mi k smíchu a pláči zároveň.

          Už je mi taky dost roků na to abych pochopil, že tato situace je bezvýchodná, protože v daném volebním prostředí bez nutnosti všech se na politice podílet, ale povinností se jí řídit, je změna nemožná. S tím souvisí i to, že dnes pokud se ucházíte o zaměstnání, řidičák či myslivecký lístek, musíte mít nějaké osvědčení o způsobilosti. K politice nepotřebujete zhola nic. A proto to tak i vypadá.

          Takže je pro mé bytí zde zcela jedno, kdo bude či nebude premiér a kdy. Protože každý bude opravovat jen to eMbéčko co se přestalo vyrábět někdy v 70tých letech minulého století a všichni politici jej udržují v provozu. Proč ? Protože ti co si mysleli, že dělají generálku, museli slíbit, že vždy pojedou jen tím směrem  a tím co přebírají. Protože směr je správný, ale cesty jsou klikaté. Směr je z politiků udělat třídu a to se myslím daří, protože když je nejhůř, vždy se politiky zaštiťuje lidem.

Autor: Oto Kaděrka | úterý 9.5.2017 13:28 | karma článku: 15,57 | přečteno: 487x
  • Další články autora

Oto Kaděrka

Premier nebo premiant

6.2.2024 v 15:45 | Karma: 29,53

Oto Kaděrka

Ha Ha Ha HHC Ty ty ty THC

30.1.2024 v 17:53 | Karma: 20,69

Oto Kaděrka

Není na sociální dávky

5.12.2023 v 16:35 | Karma: 34,75

Oto Kaděrka

Černá díra , kde je míra

29.11.2023 v 9:52 | Karma: 18,75

Oto Kaděrka

Odbory do školy Života v pravdě

27.11.2023 v 15:14 | Karma: 18,58

Oto Kaděrka

Pochopit Duška je fuška

26.7.2023 v 11:28 | Karma: 22,82

Oto Kaděrka

Proč pořád nosí jen tričko

7.7.2023 v 11:55 | Karma: 43,30

Oto Kaděrka

Lakota a růst přinese nám půst

5.7.2023 v 11:56 | Karma: 25,63

Oto Kaděrka

Na migraci či imigraci trochu jinak

29.6.2023 v 13:11 | Karma: 22,27
  • Počet článků 322
  • Celková karma 23,14
  • Průměrná čtenost 1278x
už spíše starší (60) olomoučák , který poznal, že není lehké zůstat svůj :-)

Seznam rubrik