Jak se Vám podle nich žije ?

Jel jsem do kostela - na prvních 800m silnice cca 50 značek, dál jsem si kafe dostal jsem výpis čísel – EET, bude zima – topím plynem, bude muset přijít kominík, k obědu jsem měl pivo – odpoledne nesmím na loďku….

        To je jen krátký výčet co mne dnes od rána potkalo či napadlo, že musím či nesmím. Ten plyn je ve vazbě na to, že jsem hradil doplatek za plyn za minulou zimu. Ptám se sám sebe, je to to co chci žít. Bydlím v Olomouci, ale u lesa a část je dopravně „slepá“, takže provozní pohoda. Do části, kde bydlím je zákaz vjezdu motorových vozidel, to ovšem nezabrání značkové lobby, aby zde osadila cca 20 značek v místě, kde podle mne stačí jedna dopravní znalost a to je přednosu zprava. Ne musím jet podle značek za které zde mohla být další dětská atrakce.

          EET je další věc co musím. Musím za své peníze dokazovat, že nekradu. Navíc, jak je patrnou z posledního týdne, tak společnosti, které nabízeli EET systém jsou jen normálními správci přenosu dat a nejsou nijak odpovědni za poskytování. Nevím, jak se k okradeným lidem co naletěli levným nabídkám bude chovat stát, který jim přikázal zákonem si EET zřídit… Dá jim na jiné zařízení ?

          Topím plynem a mám kondenzační kotel, kde spaliny mají teplotu do 25 stupňů Celsia. Ovšem jsou vyvedeny do komína, takže se nemám jak vyhnout zákonu, který musím dodržovat (každý rok revize od kominíka), protože „oni“ si usmysleli, že je to pro mne dobré.

          Po obědě jsem si dal pivo. I kdyby mne žena zavezla k vodě, musím si nechat zajít chuť na projetí se na jakémkoliv vodním plavidle, protože musím dodržovat zákon, který „oni“ pro mne vymysleli, abych se nesebepoškodil či v rychlosti cca 5km v hodině na vodě někoho nezabil...

          Ptám se Vás čtenářů, jsem sám nebo taky již máte plné zuby toho, že musíte žít ne jak by jste chtěli, tedy svobodně se chovat tak, aby se Vám na tomto světe líbilo nebo jak chtějí „oni“ ? Pro mne to znamená, že nebudu tlustý, protože nechci být nemocným, že nebudu řídit opilý, abych byl živý, že se podívám na silnici doprava a věřím, že to samé udělá řidič na komunikaci z leva, že budu mít takový komín, abych nevyhořel, protože dům je můj, že nebudu krást, protože to samé očekávám od všech ostatních včetně politiků.

Prostě chci žít podle sebe a ne podle „nich“ – politiků, kteří nám to prostředí vytvářejí k jejich obrazu – penězi a lobby zkresleným. Doporučuji všem se s nějakým potkat a myslím, že většina z Vás bude koukat jak jsou mimo.

Pokud se cítíte podobně nesvobodně přemýšlejte… Jde to změnit.

Pěkný zbytek neděle přeji ze „slepé“ části obce, ale ze svobodné hlavy…zatím :-)

Autor: Oto Kaděrka | neděle 30.7.2017 15:47 | karma článku: 37,16 | přečteno: 1229x