Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Po nouzi přijde nouze – na některé ne

Zcela bez okolků můžu sdělit, že už toho všeho kolem mám plné zuby a to ne až tak kvůli sobě, protože já jsem obživou prodavač kol a nás se to moc nedotklo.

Sice se živím jako prodavač kol, ale v životě už jsem něco vystudoval, zažil, viděl a taky odpracoval a to , jak se říká , od píky. Nikdo mi nic nedal a to ne, že by mně doma neměli rádi, ale otec mi umřel když  i bylo 27 a bylo zrovna půl roku po revoluci, kdy se prvně dělilo zrno od plev… hromada těch plev zase vzklíčila a trpíme tím zjevně i dnes.

Nevím kolik jste potkali osobně lidí, kteří byť i potkali někoho , kdo ten COVID měl. Tím nechci jistě sdělit to, že žádná infekce tady není, to rozhodně ne. Ovšem si myslím, že mnoho z nás potkalo během doby nouzového stavu někoho kdo měl rakovinu a ještě třeba o ní neví a nebo třeba mu nešlape oběhový systém tak, že mu nehrozí ať už srdeční nebo mozkový infarkt – tedy mrtvice. Všichni ti co jste je potkali a neví, že jim něco hrozí žijí ve stejném prostředí, kde žijí ti, kteří taky neví, že mají COVID. No a protože smrt jako nedílná součást života, je dobré si to uvědomit, je mrška zákeřná a nelehce předvídatelná si vybírá více méně náhodně a cílí – na slabé. Přemoci slabého je jistě snažší než silného , snad se na tom shodneme. Ostatně již mnoho lékařských kapacit nám sdělilo, že žádného zdravého ten COVID zatím nedostal. Zdraví obyčejně umírají zejména cizí vinou, protože i smrt motorkáře je obyčejně výsledkem jeho vlastního nepochopení gravitace – tedy jeho slabosti.

Takže pokud umírají nemocní, tak je vlastně vše tak jak má být a je to snad jediná jistota, kterou na tom světě máme. Opět neříkám, že nemáme nemocné léčit a pomáhat jim. Ostatně k tomu je určena i jedna z nejstarších a nejváženějším profesí – profese zdravotníka,doktora- v ojedinělých případech pak i lékaře v pravém smyslu slova. Jak jsem psal výše, dost jsem si už odžil a to včetně mrtvice,rakoviny. Dnes už vím, že jsem byl nemocen dávno před tím než mne ty nemoci dohnaly. Jak má na hrobě napsáno jedem můj přítel : „ Jel jsem na plno a furt jsem přidával“. On neměl tolik štěstí jako jsem měl třeba já, kdy i jsem už věděl třeba takové maličkosti, že se nemám nechat operovat za úplňku. Pro ty, kdo si teď řeknou, co je to za blázna mám jednu odpověď. Měsíc pohne i mořem. Dál vysvětlovat nebudu – chytrému napověz – hloupého kopni.

No zase jsem se rozepsal a polévka mi začíná vařit. Takže jde o to, že rádo by zmatečné postupy naší vrchnosti – vláda vypadá jinak- jsou podle mne vysoce sofistikovaným rabováním za bílého dne. Nákupy ministra zdravotnictví přes prázdné firmy. K tomu nekontrolovatelné a předem dobře připravené nákupy ministra vnitra , kdy peníze jdou cestou ambasády Číny a nikoliv cestou bankovních domů a účtů. Kdy komunisté navrhují prodloužení nouzového stavu, protože jejich vietnamští ideologičtí spojenci už měsíc dodávají roušky, kterých máme už na další dvě podobné nouze a to i všichni doma a podle mne jsou k již k nepotřebě. Tedy pokud si uvědomíme, že venku už je pěkně a tedy chřipkové období už zde přirozeně není.

Mám za to, že když všichni zainteresovaní si uvědomili co jim skýtá nouzový stav, tak je to stejné jak když absolvujete první rozkoš – chcete aby to nekončilo. K tomu mi úplně sedí i už dva týdny „besed“ v televizi kam pojedeme na dovolenou, protože to my starší si velice dobře pamatujeme, že o tom kam pojedete na dovolenou rozhodoval stát – tehdy vedený komunisty. I tenkrát to bylo z důvodu toho, aby co nejméně lidí bylo schopno srovnání propagandy a skutečnosti. Taky jsme byli strašeni hrůzou – tenkrát kapitalismu. Naštěstí jsme se zastrašit nedali a pak jim to nandali – trochu .

Byl bych rád, kdyby opět vzešel někdo , kdo bude schopen pojmenovat skutečnost pravými jmény a vyžene všechny ty lačné, kteří drancují nezřízeně naši zem na pozadí strachu, který už je dnes jen umělý.

A víte kolik bylo ve Wuchanu stupňů 11.března, když to tam ustupovalo a tady začínalo ? Bylo tam 23 nad nulou, kdo není hlavou mulou – musí mu to stačit.

Je mi líto všech, kdo stále kvůli lidské zvůli nemohou do práce a je jedno jestli je to na straně zaměstnavatele nebo zaměstnance, protože pokud jím není stát, tak o řešení problémů z nadužívání moci nebude nouze.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Oto Kaděrka | neděle 26.4.2020 12:36 | karma článku: 17,84 | přečteno: 620x
  • Další články autora

Oto Kaděrka

Normalizační daňový kapitalismus

Pro pána Jána co je to za hloupost si řekne nejeden z vás. A já s ním musím souhlasit, protože ty tři slova v nadpise k sobě prostě logicky nepatří. A jak by řekl Galileo „přece se točí“. Za mne jde jen o to jak dlouho.

10.5.2024 v 10:32 | Karma: 20,18 | Přečteno: 411x | Diskuse| Společnost

Oto Kaděrka

Kapitalismus napříště již jen v učebnicích

Jsem ročník 1963 a jsem rád, že mi bylo dáno zažít in natura co jsem se ve školách učil, že je špatné – tedy kapitalismus a že jsem v něm mohl prožít převážnou část svého produktivního života - žít.

9.4.2024 v 9:53 | Karma: 31,06 | Přečteno: 903x | Diskuse| Společnost

Oto Kaděrka

Kaderka a Pelta je jako káva a melta

Kdo alespoň trochu sleduje dění ve sportu tak jistě zaznamenal stávající problém předsedy tenisového svazu ve věci nakládání se státní dotací.

8.3.2024 v 13:54 | Karma: 28,22 | Přečteno: 1944x | Diskuse| Společnost

Oto Kaděrka

Zaostřeno jen na důchodce a zaměstnavatele

Tak mi to připadá, že bez důchodců se tato země nějak nemůže obejít. Ovšem co mi chybí zcela je pochopení podstaty vztahu zaměstnavatel-zaměstnanec-stát.

7.3.2024 v 10:22 | Karma: 19,50 | Přečteno: 688x | Diskuse| Společnost

Oto Kaděrka

Sucho Bohdana Slámy je to dobrý a nejsou to fámy

Když jsem kupoval lístek na to kino, tak jsem netušil, že si kupuji lístek na něco co mi bude ležet v hlavě a budu se v tom koupat jako Alter Ego celý týden a nejen asi ten.

22.2.2024 v 15:39 | Karma: 12,52 | Přečteno: 462x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Publikace Nerudové jsou ostuda. Zesměšňuje všechny vědce, míní europoslanec

9. května 2024  12:08

Ekonomka a kandidátka do Evropského parlamentu za hnutí STAN Danuše Nerudová publikováním do...

Letouny F-16 budeme považovat za nosiče jaderných zbraní, varovalo Rusko

7. května 2024  14:14

Rusko bude považovat stíhačky F-16 americké výroby za nosiče jaderných zbraní bez ohledu na jejich...

Ženě dal do vaginy petardu. Přišlo mi to legrační, líčil u soudu obžalovaný manžel

15. května 2024  5:10,  aktualizováno  10:07

Před soud předstoupil Ukrajinec, který podle obžaloby loni v září v Kožlanech na Plzeňsku vážně...

Blinken v Kyjevě překvapil jako kytarista. V baru zahrál hit od Neila Younga

15. května 2024

Americký ministr zahraničí Antony Blinken v úterý vzkázal Ukrajincům, že za svobodu jejich země...

VIDEO: Ukrajina zničila naráz deset ruských strojů, zaplatila životy vojáků

15. května 2024  9:42

Ukrajinská armáda hlásí zničení pěti ruských armádních vozidel v rámci jedné operace, při které...

Blbá nálada je zpět, ukázal průzkum. Čechy trápí finance i nejistá budoucnost

15. května 2024  9:36

Premium Blbá nálada. Termín použitý Václavem Havlem, jímž popisoval pocity frustrace a zklamání, je zpět....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 323
  • Celková karma 22,69
  • Průměrná čtenost 1274x
už spíše starší (60) olomoučák , který poznal, že není lehké zůstat svůj :-)

Seznam rubrik