Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Oto,

tak jsem sjel tvoje blogy a dobrý R^Na to, že jsme se od školy neviděli, je prima číst, že se držime, vzdorujeme hlouposti a aroganci a snažíme se dělat věci nejlíp jak umíme. Tak se opatruj a snad se někdy, někde potkáme - třeba na lyžích. I když v Petříkově jsem nebyl snad víc než 20 let :-)

0 0
možnosti
Foto

Co si nechají lidé líbit to dostanou. Lupiči neznají smilování. Uznávají jen sílu.

3 0
možnosti
JS

Vážený autore máte pravdu. Je to zásadní omezení svobodného podnikání, když nějaký kluk po Vás chce, abyste konečně začal platit daně.

0 2
možnosti
Foto

Synu ja platim dane od roku 1988 kdy jsem zacal pracovat. A vezte, ze jsem ze strany financniho uradu opecovavan svedomite. Nevim kdo plati vas s zad-li vas kontroluje jestli ho neokradate treba tim, te z telefonu co neplatite nevolatr soukrome, nebo treba neberete domu detem papir na kresleni. Nez nekoho napadnete tak si zkuste projit to, zda-li z neceho nemate neopravneny majetkivy prospech. Jak je psano v Pismu... kdo je nevinen at hodi...

4 0
možnosti
Foto

A víte, pane Kaděrko, co to je IRS?

The IRS is the U.S. government agency responsible for tax collection and tax law enforcement. Contains downloadable forms, instructions, and agency

https://www.google.cz/search?q=iRS&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&ei=UjKTWKzDLaHs8wf2-YroCw

Tak těm bych se do drápů opravdu nechtěl dostat a přitom tato "agentura" pochází ze ze země s nejvyšší, až božskou, mírou demokracie na světě. Z USA.

0 0
možnosti
Foto

Nevim az budu danovy poplatnik USA tak jiste budu.

1 0
možnosti
PS

Karma! Je dobře , když si to konečně uvědomí co největší množství lidí a u voleb se ozvou. Jak může mít babišovo ano tak vysoké preference a ČSSD taky to nechápu. Je třeba, aby si svůj přístup k občanům uvědomili u voleb a zvítězil zdravý rozum. Tím nemyslím komouše , topky ani lidovce , kteří jsou svojí podstatou stejní ne-li horší. Snad Realisté, nebo ODS nevím. Výběr je zoufalý .

8 0
možnosti
MB

Je to sranda - na úřad přichází předurčený zloděj - OSVČ. Nikdo neodpovídá na otázku, k čemu mu bylo , (v mém případě 22 let), řádně vést účetnictví + každoroční odvody s daní státu. Jsem taky podezřelý ... Opět - Úřednice nevstává ze židle, ruku nepodává a neříká to své - děkuji. Podobně elév. Proč - doba se změnila ! Má poděkovat každému příchozímu ta to, že ji živí - je službou a servisem. Neočekávám pak ani to, že Vám při odchodu otevřeli dveře a uctivě se uklonili - Odešel, náš zákazník ! ... :-)

9 0
možnosti
PD

měl jsem tu čest se ve svých 50 letech ocitnout na pracáku. při první schůzce se "zprostředkovatelkou", tato mě uvítala slovy "tak co?". Podotýkám, že byla mladší než já, nebyla to známá a nikdy jsme se předtím neviděli

5 0
možnosti
PD

škoda že ste si nevzal ty brýle, mohl ste ten protokol tam podrobně studovat a nejlépe si každou druhou větu nechat vysvětlit

5 0
možnosti
Foto

Dostal bych se jen do role, že bych jim já vysvětlovat. Já jsem postižen v tom, že to dokáži pochopit, ta úřednice jistě ne :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 322
  • Celková karma 23,13
  • Průměrná čtenost 1278x
už spíše starší (60) olomoučák , který poznal, že není lehké zůstat svůj :-)

Seznam rubrik