Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Vlada vydirana komunisty zdani cokoliv. Viz zdaneni cirkevnich restituci. Kmunisti opzici tise podporujici vladu jsou jeste nebezpecnejsi, nez kdyz byli u moci.

3 0
možnosti
MB

Já sním rovněž! Že budu žít v rozumné společnosti. Že o politicích, prezidentovi nebudu slyšet. Že tu a tam vyskočí zpráva, že Miloš navštívil Chudobinec a s ženou rozdal dárky. Že premiér ČR zase navštívil toho jiného. Že Zákony jsou v platnosti od r. 1526! Viz troubení dobově oděného trubače v Londýně - Při zrození královského potomka. Zákon je dobrý, osvědčil se - tak proč jej měnit, že ...!

Dnes je zmatek - tedy dávám na rady odborníků - hlavně pak Soukupa. Každý čtvrtek sedím u TV Barradov a poslouchám co je správné! Taky mám Manuál, abych při Svátcích vlastně zjistil, kdy obchody mají otevřeno! = Není svátek jako svátek! Moc mi to, pravda nemyslí, ale pochopil jsem, že krčma není od pití piva s cigárem! Podobně, že pivo je lepší to dražší - ovšem s účtenkou EET! Podobně se raduji, že konečně se instalaterovi s kadeřnicí zatrhlo to jejich nakupování Mercedesů a BMW! U lékaře bude taky narovnané prostředí - hurá! Budu mít účty - Losuji pravidelně - Tož zase mne chtějí zdanit ! Už jsem zmaten ... :-(

3 0
možnosti
Foto

Proč by loterijní výhry měly mít výjimku? Vždyť je to příjem, navíc bezpracný.

1 3
možnosti
Foto

Protože okrádat lidi formou daní je nemorální. Je jedno o jakou daň jde, vždy je to o nedobrovolně odevzdaném majetku okradených pro hrstku lupičů, kteří se ve svém postavení opevnili tím, že část lupu dávají těm co je podporují.

5 0
možnosti
  • Počet článků 322
  • Celková karma 23,47
  • Průměrná čtenost 1278x
už spíše starší (60) olomoučák , který poznal, že není lehké zůstat svůj :-)

Seznam rubrik